Engeland/Duitsland/Belgie/NL/Frankrijk ..Engeland - Reisverslag uit Dewsbury, Verenigd Koninkrijk van Ruben Vermorken - WaarBenJij.nu Engeland/Duitsland/Belgie/NL/Frankrijk ..Engeland - Reisverslag uit Dewsbury, Verenigd Koninkrijk van Ruben Vermorken - WaarBenJij.nu

Engeland/Duitsland/Belgie/NL/Frankrijk ..Engeland

Door: Ruben Vermorken

Blijf op de hoogte en volg Ruben

05 Mei 2011 | Verenigd Koninkrijk, Dewsbury

Een goedemorgen beste vriendjes, vriendinnetjes, familie en andere belangstellenden!

Afgelopen weken waren nogal hectisch. Het afgelopen weekend waren mijn zus(jes) in Engeland om ook te proeven van de specialiteiten die Yorkshire te bieden heeft. Het was een goed weekend. We zijn naar Filey geweest, dat is de badplaats aan de oostkust van Engeland. De golven waren hier fantastisch, en ik kreeg bijna de kriebels om te gaan surfen (ondanks dat ik dat nog nooit gedaan heb).

De zondagmiddag zijn we gaan, ik durf het bijna niet te zeggen, shoppen, in York. Uiteraard ben ik zo shopverslaafd uhum.. York is iniedergeval een hele mooi City (zie verschil tussen City en town, eerder uitgelegd in reisverhaal 1, you little bugger)

Op zondagavond zijn we gaan eten bij de lokale Indier, erg heet voedsel, waarvan je derriere, letterlijk in brand staat. Omdat deze toko, geen vergunning heeft voor verkoop van drank, moet je zelf drank meenemen. # Aparte ervaring.

Op maandag ben ik samen met Natalie en Naomi teruggevlogen van Leeds/Bradford naar Dusseldorf alwaar we zijn opgepikt door ons pap. Na 6 weken in Engeland, toch maar weer even langs de lokale snackspeciaalzaak MC donalds. Was meteen weer duidelijk waarom we dat niet vaak doen. De kans op een warme hamburger bij de Mac is even groot als de kans dat Gordon een dag niet in shownieuws is. Wat een ginnegooi.

Even bijkletsen, de route voorbereiden, tassie pakken, slapen en jawel, volgende morgen op naar Duinkerke(200km), om vanaf daar met de ferry naar Dover te varen. Vanaf Dover is het zo'n 350 mile naar Dewsbury en weliswaar zonder ongelukken, ben ik daar geraakt. Na een dag rijden, moet ik met al mijn eerlijkheid zeggen dat mijn ogen eruit zagen, of ik flink had gesnoven. En nee, dat heb ik niet gedaan, lieve mensen.

Al met al ben ik nu een trotse bezitter van een 1.0L benzine, 998cm3, links stuur in Engeland. De ferrari rode Peugeot 107. Ik zeg altijd maar zo, meer hoef da niet te zijn! Bedankt lieve pap en mam!

Ik ben nu weer bij Arla, waar op het moment geen fluit te doen is om het feit dat de productielijnen, waar ik mee bezig ben, niet aan het produceren zijn. Erg handig dus, wel leuk voor jullie, dat ik dus even tijd heb om een verslagje te schrijven. Nou ga ik maar eens een goed bakkie pleur zetten, en zo langzamerhand maar weer de fabriek in sluipen om te kijken of ze al willen opstarten of niet.

Ik wens jullie allemaal weer het beste, knuffels voor jullie mijn familie.
Bier voor mijn beste vrinden.
En otmon voor de rest!

Houd het rustig, doe geen rare dingen, immers:
Beter 1000 zaadcellen in je zak, dan een baby onder je dak!

Mijn excuses.



CIAO!












  • 05 Mei 2011 - 13:26

    Mauro:

    Keb echt 3 keer gelezen waarom je nou van engeland naar dusseldorf vloog om dan weer terug naar engeland te gaan. Klinkt goed gast, en die voorlaatste zin moest ik wel om lachen haha :P Yo

  • 05 Mei 2011 - 14:17

    Moijer:

    Je reinste plagiaat! :P

  • 06 Mei 2011 - 10:28

    Natalie:

    Yeah men! Was te gek! Super weekend! Suc6 daar! Xxx

  • 06 Mei 2011 - 16:05

    Quinten:

    JOOOOOOOOOA DA DINK OEK WEL JAAA

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Dewsbury

Ruben

Actief sinds 13 Maart 2011
Verslag gelezen: 281
Totaal aantal bezoekers 6727

Voorgaande reizen:

27 Maart 2011 - 30 Juni 2011

UK 2011

Landen bezocht: