You little bugger - Reisverslag uit Dewsbury, Verenigd Koninkrijk van Ruben Vermorken - WaarBenJij.nu You little bugger - Reisverslag uit Dewsbury, Verenigd Koninkrijk van Ruben Vermorken - WaarBenJij.nu

You little bugger

Door: Ruben Vermorken

Blijf op de hoogte en volg Ruben

28 Maart 2011 | Verenigd Koninkrijk, Dewsbury

Live vanuit, Dewsbury, Verenigd Koiningkrijk, is hier uw verslaggever Ruben Vermorken.

Ik zal u op de hoogte stellen van enige feiten, welke mijn leven radicaal hebben ontzet.

Zoals jullie inmiddels zullen weten, ben ik op buitenlandse stage naar de UK. Tot nu toe verloopt alles prima. Ik ben vanaf Dusseldorf met het vliegtuig naar London Stanstad gevlogen alwaar ik ben opgehaald in de meest dikke pick up. Vanaf daar was het een trip van 3,5uur naar Dewsbury (Leeds). Het weer is hier op het moment vergelijkbaar als in Nederland, dus dat is heerlijk vertoeven. Ik heb al een aantal foto's gemaakt van het landschap, en zelfs van het eerste heterdaadje, waar een vrouw een ''institutie voor mindervaliden'' beroofd. (Werkelijk waar)

De mensen hier spreken Haags(zie Jokertje) Engels, dus dat is even wennen. Volgende week maandag zal mijn stage pas beginnen, en zal ik heel de week elke dag ergens anders moeten zijn tussen Manchester, liverpool en Leeds in.


Naar het schijnt leven hier veel moslims, ook wel paki's genoemd.(Door de locals)
Het eten bestaat hier uit, sugar puffs in the morning, toast and sandwiches at supper, and sunday roast at dinner. Voor de analfabeten:
Cornflakes, brood en toast, bief met yorkshire puddings en droge groenten. Even wennen, maar goed te consumeren/verteren.

Ik ben hier te gast bij een typisch engels gezin met vader, moeder en dochter. De ideale samenstelling om heerlijk te gaan proeven van de engelse culturen, normen en waarden. Op de planning staan onder andere:
Tripje naar Wales (Vissen op een vissersboot), derby tussen Manchester United en Leeds united. Scotland, York, Liverpool and lots more.


To be continued....

Love you all xx

PS: Voor de mensen die zich altijd afvroegen waarom de ene stad een town word genoemd, en de ander een city, daar ben ik nu ook achter:
Een town heeft geen volwaardige kerk. Een city heeft een kathedraal of iets van die orde.

PS2: Voor de mensen die erg van Iphone houden:

''Geschreven vanaf mijn Iphone''

  • 28 Maart 2011 - 21:08

    Mauro:

    Wist ik niet man, leuk verslag, have fun daar :P

  • 28 Maart 2011 - 21:13

    Bob:

    Een bezoekje naar Liverpool moet je willen. Hoe is die dochter trouwens?

  • 28 Maart 2011 - 22:47

    Tom TJ Verbuyst:

    hou je haaks daarow he
    we volgen je :-)

    grtz tom

  • 29 Maart 2011 - 06:14

    Eddy Vermorken:

    Dus Hulst is eigenlijk een city en geen town.
    Wanneer eten ze Suffolk lamsvlees?
    Veel plezier in west Yorkshire.

  • 29 Maart 2011 - 07:38

    Veerle:

    Hihi weer een typisch Ruben-verhaal, heerlijk om te lezen :P
    Mooi om te horen dat de eerste dagen al goed bevallen!!
    Bedankt voor de uitleg town-city, Ellen&ik waren daar nog steeds niet achter..

    Geniet er van en ook jou verhalen zal ik volgen!

  • 29 Maart 2011 - 14:46

    Natalie:

    Heeey Ruuub!

    Leuk verhaaltje! en mooie Foto's!
    Heel veel plezier daar! Suc6 met alles!
    Lekker paling vangen:p en koken voor martin bev en hollie :D
    Doe ze de groetjessssss!

    BTW heb je fat bollocks als gezien?? hahahaha

    Ciao Bella xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Dewsbury

Ruben

Actief sinds 13 Maart 2011
Verslag gelezen: 343
Totaal aantal bezoekers 6729

Voorgaande reizen:

27 Maart 2011 - 30 Juni 2011

UK 2011

Landen bezocht: