Cor Blimay mate! - Reisverslag uit Conwy, Verenigd Koninkrijk van Ruben Vermorken - WaarBenJij.nu Cor Blimay mate! - Reisverslag uit Conwy, Verenigd Koninkrijk van Ruben Vermorken - WaarBenJij.nu

Cor Blimay mate!

Door: Ruben Vermorken

Blijf op de hoogte en volg Ruben

26 April 2011 | Verenigd Koninkrijk, Conwy

Een zeer goede avond beste lezers van mijn prachtige verslag. uhum..

Hoe gaat het allemaal in Holland?
Ik hoor dat het weer fantastisch is voor de tijd van het jaar.

Hier in Engeland gaat het allemaal prima.
Er is zo veel te doen, en te zien, dat ik tot nu toe weinig tijd heb gehad om even tot rust te komen, en jullie te voorzien van een plezant reisverhaaltje.
Waar zal ik beginnen. Als eerste de stage.

Ik ben aardig geintegreerd bij Arla, en weet nu aardig de weg te vinden zonder verdwaald te raken. De aard van het werk kan best frustrerend zijn. Beginnen om 7.30u en naar huis om 19.00u als het tegenzit. Allemaal afhankelijk van wat er gaande is in de fabriek. Welk product, welke lijn, hoeveel problemen zijn er met machines. blabla bla. Het eten in de kantine is wel goed. Ik heb al aardig wat bordjes met friet, witte bonen in saus, bacon, en ei naar binnen gewerkt, dus qua lichaamsconditie zit het allemaal goed :sarcasm:

Vorige week zijn we met het gastgezin op bezoek geweest bij de oma van Beverly. Zij woont in een klein bejaardenhuis voor mensen die vrij weinig kunnen. Zo is er een van de oudjes, genaamd Viola, welke zeer dement is en vrij grof qua taalgebruik. Ze is 92 en houd niet van vragen. JE raad het al, veel vragen stellen dus, om vervolgens voor alles uitgemaakt te worden, ik som even op:
Dickhead, asshole, shithead, ignorant bugger, cow, stupid etc etc. Vervolgens heeft martyn vriendelijk z'n billen laten zien en hebben we flink kunnen nagenieten van deze avond.

Afgelopen weekend zijn we ter ere van easter(pasen) naar Wales afgereisd met pickup, boot en motorhome, om vervolgens eens lekker te gaan vissen op de Ierse zee, welke echt astonishingly gorgeous is. (zeer mooi dus) Ik heb wat krab gevangen, en midden op zee vanaf de boot in water gedoken, en bommetjes uiteraard. Het water was nog vrij koud, niet vreemd voor April en dan op de Ierse zee, maar het was genieten. Ik heb hiervan veel foto’s en video’s gemaakt, welke ik op een of andere manier nog aan jullie zal laten zien. Iedereen verklaarde me voor gek, en nog vreemder, keken de gezichten toen ik ze vertelde dat het in Nederland een gewoonte is om op 1 Januari, de Noordzee in te duiken. Jaja, ook wij Nederlanders zijn van lotje getikt.

De zaterdagavond ben ik naar de pub geweest, en heb ik de Waalse dames (Ik weet niet of je ze Waalse noemt als ze uit Wales komen maargoed), even geleerd hoe wij als Nederlanders dansen, na een respectabele dosis bier. Al met al lachen dus. Aldaar heb ik kennis gemaakt met de Santa-claus die ook een chick had gescoord. Daarnaast was er ook nog een of andere zatte Engelsman, die naast me stond tijdens een tripje naar het toilet. Hij begon tegen me te praten, hoe verschrikkelijk het wel niet was om getrouwd te zijn, en dat hij het beu was, en noem maar op. Vreemde snuiters, die Waalse mid-agers.

Aanstaande vrijdag komen mijn lieftallige zusjes Natalie en Naomi, over om een weekendje te genieten van het pracht en praal hier in Yorkshire. Volgende week maandag zullen ze terugvliegen naar Dusseldorf-Weeze, en ik zal ze vergezellen! Ik ben maandagavond even in Nederland om een auto op te halen, om vervolgens dinsdag terug te rijden, met behulp van de ferry vanaf Duinkerke, naar Dover. Dit zal een lange dag worden, aangezien Dover zo’n 500 km van Dewsbury af ligt. Misschien nog even langs London als ik zin heb. :D Als het mogelijk was bleef ik wel een paar dagen in Nederland, echter moet ik gewoon stage lopen, dus kan ik niet blijven.
Ik ga het hier voorlopig bij laten. Ik wens jullie allemaal veel plezier, succes en geluk toe in het koude kikkerlandje, welke nu een van de warmste van Europa blijkt te zijn.

May the force be with you!


  • 26 April 2011 - 20:14

    Ward:

    Ruben leuk om weer wat van je te horen! Wij hebben alweer wat leuke dagen mee gemaakt en onder ander een fantastisch avondje NOXX with Bob sinclar! En al 3 dagen purkpolder achter de rug! Veel sccs met je stage en meej ouw waif!

    ciaoo

  • 26 April 2011 - 20:19

    Mark:

    nice story Ruben!

    In Hulst zaten afgelopen donderdag twee vreemde Engelse gasten in het Cafe die zich helemaal de tering in zopen en mekaar kaal aan het scheren waren. Benieuwd of bij jou de hele toko telkens vol zit met dat soort lui:P

    marre ga je goe daar he

    later

  • 27 April 2011 - 01:08

    Tom TJ Vtt:

    hey ruben

    mooi reisverslag man;
    fijn te lezen dat het goed met je gaat.

    Ik weet goed hoe het is om voor het eerst op zoon groote plant rond te lopen.
    ik heb dat verbwaalde gevoel ook gehad.

    leuk he zo lekker die fabriek afstruimen, al die processen, je zou willen dat je er even in zat.

    Ik had vrijdag een man bij me en die had folders van de vernieuwde festo cilinders voor hoog hygienische en voedings toepassingen.die stuur ik je nog door goed?

    Hou je taai man

    grtz tom

  • 27 April 2011 - 06:26

    Eddy Vermorken:

    Aleen crab gevangen? Waren dat van die grote joekels of meer zoals in de Westerschelde?
    Wat moest Santa in Wales?
    Succes met de stage bij Arla en groeten aan de Thompsons en binnenkort zeker weer Manchester United kijken?

  • 27 April 2011 - 09:14

    Annemarieke!!:

    Nou ruben het klinkt allemaal erg leuk!! Gelukkig heb je het een beetje naar je zin! Veel plezier nog!

    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Conwy

Ruben

Actief sinds 13 Maart 2011
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 6728

Voorgaande reizen:

27 Maart 2011 - 30 Juni 2011

UK 2011

Landen bezocht: